"A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség." Albert Eistein
fotó:youtube.com
Emberekkel foglalkozni nem könnyű, ha valaki ügyfélszolgálaton, vagy recepción dolgozik, hülye kérdések és hülye válaszok végtelen listáját tudja felmutatni. Kíváncsi vagy, hogy te vajon hülye ügyfél vagy-e? Ne aggódj, egészen biztosan. Összegyűjtöttünk néhány típust, amelybe hidd el, így, vagy úgy, de beletartozol. De ne vedd komolyan!
Amikor messziről indulunk
Sok ember azt gondolja, ha felhív egy céget valamilyen kérdéssel, valaki nulla huszonnégyben várja a hívását, semmi egyéb dolga nincs, csak a support. A legtöbb helyen azonban ez nem így van és ez akkor tud kellemetlen lenni, ha a telefonáló ügyfél pszichológiai támogatást is szeretne és egyúttal azt is, hogy elűzzék a magányát. Egyszóval csak csacsogna és csacsogna, miköben a legegyszerűbb kérdéssel is lassan jutnak el az értől az óceánig. És persze pszichológus, az kell neki. Meg egy jó barát.
fotó: the dolphin
Telefon: "Van egy kisfiam..mennyi idős? 38. Neki szeretnék egy jegyet. Megmondom őszíntén azért, mert olyan tehetséges, mindig szerette a zenét. Szeretett volna mindig énekelni, de a hangszálai....szóval volt az a betegsége, tudja a hangszálai begyulladtak és sajnos soha ne volt már olyan szép a hangja... Jó, mondom a lényeget, szóval a kisfiam, aki rajong a zenéért szeretne elmenni...Jó jó, mondom, hogy mikor. Szeptember 16-án van a születésnapja, de sajnos akkor nem tud menni, mert jár főzőtanfolyamra, és pont akkor van, azt is tőlünk kapta..persze, mondom már, mondom is, szeptember 15.... aaaaz, igen, akkor mi nem érünk rá elmenni vele, mert az öcsémnek akkor van a...Hogy akkor telefonáljak, ha tudjuk? Mondom is, szeptember 12, de akkor...."
És itt a túloldalon szakad a cérna. Nem most kell elmesélned az életed!. Az időbeosztásod. A betegséged és a problémáid. Kettő mondat, amire szükség van, három jegyet kérek október másodikára. Az idő pénz, tiszteld mások idejét... és munkáját!
Az arrogáns, aki mindent jobban tud
Ő az, aki mindent jobban tud, de azt mindenképpen, hogy őt megkárosították, figyelmenkívülhagyták és egyáltalán! Biztosan senki nem ért semmihez a túloldalon.
fotó:youtube.com
Telefon: "Nagyon nehéz elérni magukat, hiába hívom két számon is Önöket... Az lehet, hogy maguknál kicsöng, én egész nap telefonáltam és semmilyen visszajelzést nem kaptam eddig...Igen, elhiszem, hogy a telefon mellett ülnek..persze most felvették... Jó, szóval vásároltam az Önök weboldalán, de semmilyen visszaigazolást nem kaptam. Milyen névről? Az enyémről. Nem tudja, na persze... igen... de MÉGEGYSZERMONDOM semmit nem kaptam. Naponta levelezek és tudja az informatikában dolgozom. Ez a szakmám. Rendszeresen vásárolok interneten, de Önöktől semmit sem kaptam....(99,999 százalékban kap)
Ő azaz ügyfél egyébként, aki levelezni is szeret.
"Nem találom a jegyemet, de megvásároltam. Sajnos semmiféle papírom nincs róla. Bízom benne, hogy fontos annyira Önöknek maga az ÜGYFÉL, aki én vagyok, hogy az eladott és a fel nem használt jegyek közötti különbséget látják, mert az is én vagyok. Hiszen fizettem a szolgáltatásért és most kifosztva érzem magam. Várom visszajelzésüket. sajnálnám az 1-es értékelést, amelyet abban az esetben vagyok kénytelen adni, ha nem jutok a szolgáltatásukhoz. Tisztelettel...."
Mielőtt telefonálsz, keress, olvass, figyelj! Mielőtt és miután vásárolsz, keress, olvass, figyelj! Használd az agyad, mielőtt kijön az indulat! De ne jöjjön ki! Azért, mert Te vagy a VEVŐ, még nem lehetsz bunkó!
Bocsánat, hogy élek
fotó:pixabay
Hangszín: siratóasszony Makón.
"Kérdezhetek? -lábjegyzet: már kérdezel - Mondhatom a problémámat? - az a probléma, hogy nem mondod- Van nekem egy nagyon nagy problémám. - csak egy?! - Jaj, hát az történt, hogy lejárt a vuherem.... hogy mi, hát izé, hogy mondják, voúúher. Vuker...Mi? Vócser? Akkor az, ne haragudjon, nem tudom mi is ez. - sírószünet- Megmondom az őszíntét, nem vettük észre, hogy van rajta dátum. Hogy mikor járt le? 2016.... Nem, nem most van, tudom én, mit csináljunk, nagyon szégyellem magam...Nem-e lehetne-e..-e,-e,-e."
Nem lehet. De ha lehet, akkor ő az, aki úgy érkezik meg személyesen, hogy a bejáratnál megtorpan, a következő érkező tolja erővel beljebb. Mert Úr Isten, emberek! Recepció! Porta! Pénztárablak! Fény! Őt nem engedik ki a kertbe, mert eltéved.
ui: vuherrel a nemibeteggondozót hívjuk, mert kezelni kell.
A benfentes
fotó:videoblocks
Sármos hang, esetleg rágóval.
"Helló, szia...Ki? Hát én vagyok, aki a múltkor ott volt. Mi? Hogy naponta nyolcvanan vannak ott... ok, múlt héten telefonáltam is. Veled beszéltem. Hogy többen telefonálnak? És többen dolgoztok? Jaa, mindegy.Szóval mondta a Sanyi, hogy van ez az akciótok. Milyen Sanyi? Hát a srác, tudod...Hogy nincs nálatok Sanyi? Akkor az a srác, közepes magas. Hát, olyan 25-40 közötti. Sok ilyen van? ŐŐ, nem emlékszem a hajára.. Mindegy? Ok, tudtok még nekem valami kedvezményt adni? Na, a múltkor is adtatok."
Barátom, a piacon. Almából. A Sanyitól. És ennyi!
+1, a butaság személyes varázsa
fotó:familyguy
Élménysport, oktató kérdése a vendéghez:
Oktató:- Van fekete, fehér és piros bukósisakunk, milyet szeretnél?
Vendég: Kéket.
Oktató: De mondom van fekete, fehér és piros...
Vendég: Jaaa, akkor zöldet.
Persze mindannyian el tudunk keveredni a málnásban, így biztosan állíthatom, mindannyian legalább egyszer voltunk már hülye ügyfelek. Ahogy van számtalan hülye recepciós is, hajjaj...!Emberekkel dolgozol? Munkád a problémamegoldás? Innen kívánok neked sok türelmet. Béke mindenkinek!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
élhetetlen 2018.09.08. 15:29:20
A másik, ugyanez a nyári két hónap. Rendeltem 10 m anyagot elutazás előtt két nappal, (mert az másik bolban már elfogyott, és ez nem úgy van, hogy biztosan lesz ilyen minta ősszel is). Mérjék le, tegyék félre, az árát átutaltam, majd telefonálok, ha jöhet. Júliusban hív a barátnőm, hogy ajánlott levél, még szerencse, hogy megtalálta a megbízást, amivel felvehette. Kiküldték a számlát, mert, ha az anyagot nem tudom átvenni, akkor a számlát, azt biztosan. Nehéz játék.
Gudzilla 2018.09.08. 16:39:40
midnightcoder2 2018.09.08. 17:40:03
atomplanet 2018.09.08. 21:47:52
élhetetlen 2018.09.09. 00:06:26
Asd123456 2018.09.10. 13:36:12
MEDVE1978 2018.09.10. 21:47:18
Sajnos van nagyon rossz tapasztalat is, nagy telefonszolgáltatótól. Nyugdíjas - de nem hülye - tanárnő rokon külön netet vesz egy akció keretében. Telefonál a szolgáltatóval, mindent beállított mégsem megy a net. Hölgy ügyfélszolgálatos (végigpróbálja a rutint), hölgyem a készülékében lesz a hiba vagy valamint elrontott. Nem megy, hölgy fia megnézi, végigpróbálják internetes útmutató szerint. Csak nem megy. Nem baj, újra telefon, újra ügyfélszolgálatos, most másik. Ugyanaz a rutin: Csókolom rosszul tetszett valamit csinálni vagy a készülék hibás... Még egy ellenőrzés, még mindig semmi. Harmadik telefon az ügyfélszolgálatnak. ÜGyfélszolgálatos: végig tetszett menni a rutinon... Pillanat megnézek valamit. Á... igen itt van, központilag nem kapcsolták be a szolgáltatást. Tanárnő: de ezt miért csak Ön látja? Az előző kettő ügyfélszolgálatos. Ügyfélszolgálatos: hát igen, ők új kolléganők.....
Multinál vagy nagy cégnél azért legalább foglalkoznak veled. A kedvencem a webshopos ügyfélszolgálatok, ha valami nem működik, pl: karácsonyi időszakban. Eddig háromszor futottam be olyanba, hogy november elején rendeltem valamit, ami kinn volt az oldalon, elfogadták a megrendelést. Az eredeti átvétel időpontjában jelzik, hogy nem lesz meg, vélhetően egy hetet késik. Egy hét múlva semmi. Én hívom telefonon: hja igen, késik. De meddig késik mégis? ÖÖÖÖ... nem tudják megmondani. Két hét múlva: még mindig nem tudják megmondani, bizonytalan ideig késik. Akkor elállnék a rendeléstől mondom dühösen. Ügyfélszolgálatos: rendben, viszontlátásra. (Elnézést nem kér, pedig semmibe nem kerülne).